Paweł Lulis, Emilia Płyta, Bartosz Kompiel, Konrad Lulis

Excludo Market przygotował biznes dopasowany do obecnych czasów. Jest on w 100% zdalny i odporny na wszelkiego rodzaju zawirowania rynkowe. Jesteśmy pierwszą firmą w Polsce, która tworzy biznes dopasowany do ludzi, a nie ludzi do biznesu. Wszystko opieramy na fundamentalnych zasadach.

MARZEC 2018

PROJEKT

EXCLUDO

 

Czterech przedsiębiorców mających ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży: ubezpieczeniowej, prawniczej oraz nieruchomości postanowiło założyć własny biznes. W marcu 2018 roku powstała nazwa marki "Excludo Market", która z łaciny oznacza wyłączać/wykluczać. Głównym założeniem firmy jest wyłączanie problemów klientów za pomocą pracy Promotora współpracującego z różnymi ekspertami.

GRUDZIEŃ 2018

GRUDZIEŃ 2019

PROJEKT
STARTUP EXCLUDO

Założyciele Excludo Market przenieśli biznes z poziomu nazwy firmy na kartce do realnie funkcjonującego startupu - dokonali tego w ciągu 9 miesięcy. W tym czasie powstało serce Excludo jakim jest przepiękne, blisko 300-metrowe biuro w centrum Warszawy na Saskiej Kępie. Przez rok testowali podział kompetencji Promotor - Ekspert w branży ubezpieczeniowo-finansowej, bijąc kolejne rekordy, w tym nieoficjalny rekord świata w sprzedaży zdalnej.

STYCZEŃ 2020

PROJEKT
AUTORSKIE

SZKOLENIA

Ukoronowaniem dwunastu lat doświadczeń w osiąganiu rezultatów na różnych płaszczyznach życia prywatnego oraz zawodowego, było uruchomienie autorskich szkoleń jednego z założycieli Excludo Pana Bartosza Kompiela. Szkolenia takie jak:

  • Energia w Nas

  • Kontrola Myśli

  • Idealny Dzień

stały się prawdziwym fenomenem polskiej sceny coachingu. Jego motto "Masz dwie opcje do wyboru, albo masz rezultaty albo masz rezultaty" stało się tytanowym filarem zmiany wielu przeszkolonych osób.

KWIECIEŃ 2020

LIPIEC 2020

PROJEKT
PROMOTOR

NOWY ZAWÓD

Kiedy w Polsce nastał czas pandemii, założyciele Excludo Market postanowili przerobić cały biznes na model w 100% zdalny. Po sukcesach Promotorów w branży ubezpieczeniowo-finansowej przyszedł czas na inne branże. Klient posiadający własnego Promotora może załatwić wiele spraw pod jednym numerem telefonu. Wiedząc, że Eksperci dzielą się prowizją z Promotorem sprawia, że jest to tańsza, szybsza i wygodniejsza forma dotarcia do najkorzystniejszej oferty.